en bön för mina ben.

kanon dag. thats it verkligen, det har varit en kanon dag. förutom en ynka detalj. när det var dags för beachen insåg jag att kvar av mitt självförtroende var endast bottenskrapet. tanken på att ligga utvikt oskyddad vit otränad till allmän beskådan skrämde mig. så vad gjorde jag?
drog av mig paltorna och låtsades som inget. dessutom toppade jag det hela med något jag inte gjort sen jag var barn. jag spenderade resten av dagen barbent i klänning.
jag har inte sen barnsben (med undantag för utlandssemestrar) gått barbent. i totaly hate my legs alltså men idag har dom alltså funnits att beskåda på flertalet offentliga platser.



hade dessa ben suttit på min kropp hade jag använt oförskämt lite kläder typ jämt.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback