glappkontakt.

mådde bättre då jag vaknade och gick till jobbet. rätt soft dag med tjejorna, cheferna är lite lediga, slappare stämning då.

efter jobb gick jag på rehab hos lisa. hon är förkyld och jag har glapp i kontakten. lyssnade på musik, snackade dynga, kedjerökte och mådde guld. vänner är bättre än tabletter.

som pricken över i:et råkade mammas fot gå sönder ännu mer idag så nu är hon med gips, det innebär att jag får stanna här ett par dagar extra så jag kan hjälpa henne litegranna. syster sommarjobbar hos far så dom är borta hela dagarna och mor är inte så haj på kryckorna efter att ha haft dom i typ 2 timmar.



sophie zelmani & freddie wadling - once
(klämmig kareoketext, obs!)

Kommenterer:
Postat av: Carro

Oh, stackar din mor. Hälsa henne så gott :)

PS! Saknar att kedjeröka mer er mina girls..


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback