by boat.

hejdå jag sjappar till danmark ett par dagar.
gråt nu inte mina små sparvar, jag är tillbaka på fredagkväll typ. minisemester. nästan så mini att man skulle kunna ha den på termos. eller instant kanske! häll lite vatten på min instantsemester så vipps! en minisemester till danmark.
trolleri på burk. (ja jag kan fortsätta forever men slutar för att vara trevlig)

nu har jag stekt pancakes som färdkost och packat lite prylar som kan komma till användning (typ plånbok och kläder alltså)
på shoppingprogramet står det NOLL. ingen shopping är tillåten så vida det inte handlar om en flarra sprit eller så.

nu fick jag bråttom, måste hinna lite mer saker innan det är dags.

pusssy.


(jag och mitt ostyriga resesällskap.)

Kommenterer:
Postat av: Carro

Hoppas ni får det roligt =)

Vi ses snart..


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback