so long suckers!

jesus! klockan är strax 11 och jag har ännu inte ätit frukost. är väl kanske okej med tankte på att jag har semesterrr men jag gillar ändå inte att gå upp sent och äta supersent.

tänk två hela veckor utan irriterande loosers till cafégäster. så skönt. alla är iofs inte dumma i huvudet, flera av dom är supertrevliga och verkar vara riktigt sköna typer men så finns ju alltid dom, dom där..
i lördags tillexempel var det någon som tyckte jag lade för mycket te i tesilen. och du kallar dig barista va!? ja min lille vän, och kaffe är vår grej, inte te.

geesus, i tell you. det tar på krafterna att smila och inte vara för spydig alltså.



från det ena till det andra!
i fredags natt väcktes jag av att mobilen pep som en besatt. hade fått ett helt gäng sms av en för mig okänd kille. stackarn hade fått fel nummer så jag brydde mig inte om att svara. lördag natt var det dags igen och denna gången svrade jag, hej du, du har nog fått fel nummer, ha det fint. han var dock övertygad om att han fått rätt. haha tror jag inte, emilia va? -jess damn it, emilia är jag, tyvärr inte den emilia du tror.
tillslut fick vi ordning på saker och han hade fått nummret av en gemensam vän som kände två emilia och hade råkat välja fel.

en kul sak till som inte har med något att göra heller är att i brist på lediga bilar i lördags natt delade jag taxi med en bestämd, ganska tjock och lite hotfull tjej. mitt hus var första anhalten. samtidigt som jag skulle säga till taxin att han kunde stanna skrek tjockisen i framsätet STANNA varpå hon kastade sig ut och spydde på trottoaren. hoppla och tack sa jag, betalade och lämnade den stackars taxiföraren åt ett okänt öde med en spyare i framsätet.

Kommenterer:
Postat av: Carro

Det är ju asroligt när nån får fel nummer. Det är ju svinkul att leka med den stackarn..

Äckligt det där med spyan också.. fy fan för tjocka tjejer alltså ;)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback