public nudity.

då man som minst anade det så slog beach 2008 till vare sig man var redo eller ej. jag föll nog i kategorin icke redo. blek så det skiner men är man naturell som jag utan solarie som back up är det så man ser ut efter vinterdvalan.

idag skred jag till verket och tog årets första dopp. efter den första brutala chocken jag fick av att sänka ner min varma kropp i det kalla vattnet så blev det rätt gött. det var tillochmed så att vi slog på stort med vattenlekar. bäst var då snöret smashade en vollyboll-boll rakt upp i sin egna näsa och höll på att svimma.

det är konstigt det där med sommar-nakenheten. folk jag aldrig i livet skulle ställa mig i underkläder framför i vanliga fall flamsar man glatt omkring framför i bikini sommartid.
som i kväll då det vankades kvällsdopp tillexempel. gänget hade sett mig i bikini hela dagen och det var inget konstigt med det, men så fort de vanliga kläderna skulle på efter badet känndes det super löjligt att visa mig i behå inför dom. fort som attans fick man krångla på sig kläderna så att ingen skulle se en.
lurigt det där med nakenhet och nakenhet.

Kommenterer:
Postat av: maja

jag vet, jag har under årens lopp också alltid förundrats över det där med varför det är en så stor skillnad mellan bikini och underkläder. det är ju samma plagg! mycket mystiskt..

Postat av: Malin

Grattis till första doppet då, ja vill oxå! men får nog vänta ett par dagar till, så de hinner bli riiiktigt uppvärmt.. (as if).. nöjer mej me att ligga i trädgårn å pösa tills vidare :)

2008-06-02 @ 22:34:05
URL: http://maliina6.blogg.se/
Postat av: Steve Lando

ja, bort med de där socialmentala förespeglingarna o gå naturell, finast så:)

2008-06-04 @ 05:27:17
URL: http://stevelando.blogspot.com

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback