fake it!

satan i gatan alltså, hur gick det här till? då jag vaknade imorse hade jag blitivt transporterad till sibirien mot min vilja. spexigt!

jobbat och sjungt kareoke. fin akustik med vårt höga tak, ni skulle vart med. satt och gnolade och sjöng och var helnöjd. (obs. cafet var heltomt kl10 i förmiddags. inte ens bossen var på plats under min sångstund.)

jag har idag dragit på mig två jobbrelaterade skador. jag bröt nästan en nagen då jag diskade. aj. och jag brännde handen på ångröret på kaffemaskinen. AJ.

och vet ni mer, jag har varit ren i över en vecka nu. helt sinnes. första dagarna var tuffa, klättrade på väggarna och ville.bara.ha men nu går det som smort ändå. en vecka utan nässpray!

image439

Kommenterer:
Postat av: Carro

Jag skulle inte kunna vara utan nu. Fick springa kl. 23 igår kväll hem till min moster och låna för att min var slut..


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback