funky.

nu har jag käkat frulle och druckit mitt te så nu är det ordning i skallen igen. kom precis på att det ju för fan är torsdag imorgon. då är det krök!

kom också på att det är..
6 dagar till lön.
35 dagar till.. ja till vadå?
ca 6 månader tills jag fyller år. jag som vill ha presenter..

planer börjar förövrigt smidas om framtiden. har så klart inte kommit på vad jag ska bli är jag blir stor men jag har bestämt vad jag ska fördriva tiden fram tills dess med. har massor med saker jag skulle vilja göra men förmodligen är ingen av dessa saker sådant som betraktas som seriöst.
varför tycker folk att man måste bli typ systemvetare eller ekonom och sånt tråkigt för att vara seriös?

shit va jag saknar året efter studenten. på många sätt var det såklart ett helt år helt bortkastad men å andra sidan är jag inbiten slacker och njöt i fulla drag av min tid som arbetsbefriad. så är det väl med allt iofs, man kan ju räkna upp ett helt gäng för- och nackdelar med allt i livet. gör väl bäst i att bara komma ihåg allt gött med det softa softa året.

nu jävlar i mig blire promenad. hoj!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback