iväg.

hej denna veckan är sinnessjuk. jag jobbar 6 dagar i rad. lutar tungt åt att det blir festlöst i helgen till förmån för vila. sjukt tråkigt va.

i övrigt är allt fortfarande kaos. jag har ingen aning vad som händer och att vänta på att något alls ska hända är helt sjukt.


mer idag var att jag drabbades av akut bakfylle relaterad näringsbrist. tricket för att komma i finfin form igen var ett smarrigt glas smoothie. känndes mig riktigt skabbig ett tag och önskade bara att få komma hem och lägga mig. svårt att få ihop bara då man befann sig på jobbet och mellan mig och sängen var det 7 timmar till.
men efter en smoothie som sagt.

ytterligare något att lägga till i kategorin ätbart som botar. stor favoriten är ju så klart te. botar allt. (utom träningsvärk och förvirrade hjärtan)

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback