påsk påsk!

en sak jag nästan helt missat är att det är påsk denne helg. fick syn på påskmust på ica häromdagen och blev irriterad va fan, påskmust! är minst en månad till påsk eller!?
nähä, det var en vecka.
om sanningen ska fram så slurpade jag faktiskt i mig en must igår. smaskens var det. finns must som light?
idag ska jag till mamma&pappa och käka.
sverige är rätt trisst, samma mat med små variationer alla årets högtider.

jul. sill, köttbullar - julskinka.
påsk. sill, köttbullar - tusen extra ägg.
midsommar. sill, köttbullar - gräslök.

blir faktiskt fett besviken om jag inte får en tjusigt påskägg då jag kommer hem till mammsen sen.

image445

här har vi en påskhare jag inte skulle vilja möta i en mörk gränd.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback