prioritera.

under perioder av torka i plånboken blundar jag för shopping. är rätt bra på att inte ens snegla på alla potentiella garedobsutfyllare.
men nu. nu har jag fått lön. då bara väller allting upp inom mig som jag så länge hållit tillbaka och inte låsats om. har en miljon saker jag vill köpa. men, jag har bestämt mig för att vara sparsam och inte ge mig hän för shoppingfrestelsen. här är det hård prioritering som gäller.

-plånbok
  en underbar lite skapelse av BB
- parfym
  kenzo, amour indian holi
- klänning
  man kan aldrig få för många. det ultimata plagget
- smink
  mascara
  läppstift
- skor&väskor
  nej, jag behöver inte ens motivera
- kläder i allmänhet
  vad som helst egentligen som råkar komma i min väg. 

okej. ska jag spara pengar måste jag ha en snygg och praktiskt plånbok att förvara pengarna i. plånboken blir min. idag. mascara är tyvärr ett nödvändigt ont ty jag tänker inte gå runt omålad. till mitt försvar väljer jag en relativt billig en.
jag älskar min kenzo amour parfym och nu har amour indian holi kommit. limited edition. måste.ha! (var stark, stå emot!)
läppstift vare ja. har fallit pladask för det pefeka stiftet från dior. oh jag kan inte ens tänka på det utan att dreggla. detta är ett svårt val, ska jag eller ska jag inte. 
sen var det kläder ja. ett plagg eller möjligtvis två billiga. men där går gränsen. 

resten ska i spargrisen!
 
image460
(den inte bara doftar underbart, den är super snygg att se på!)


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback