skepp ó hoj

hejhej, här sitter jag och spyr. om det beror på let's dance på teven eller semlan jag precis käkade är svårt att avgöra. egentligen så sitter jag inte och spyr, jag sitter och känner mig som om jag skulle kunna spy cirka när-som-helst.
förmodligen beror det på semlan. årets sista. tack gud för att inte varje tisdag är fettisdag.

vet ni vad jag gillar? folk som ser kul ut. häst- alternativt kanintänder är skoj. tjockisar som äter kan vara kul, kan ibland också vara äckligt.

förövrigt, amy diamond (har varit 12 år sen hon debuterade som sångerska för ca fem år sen.) har en riktigt stark röst och blir hon någonsin mer än tolv år tror jag hon kommer hamna på rehab. det satsar jag mina stålars på iallafall. ser ingen mer än jag likheterna med lindsay lohan?

image428
image429

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback