sunshine makes me happy.

hej fuckers.
(ni har inte blivit lipiga än för att jag svär åt er ibland va?)

igår var det som utlovat fest. och vilken fest sen. eller vid närmre eftertanke var det inte så glamoröst och smashing.
tänkte sammanfatta kvälln som gick.

- jag hade mest ostyrigt hår av alla.
- folk tror fortfarande att jag alltid snackar stockholmska på fyllan. get over it. heshet på gränsen till stumhet är det nya svarta.
- fröken L glömde våra biljetter hemma.
- fröken C tog upp jakten på lammkött. offret; en pojkspoling på ynka 18 år.
- jag har blåmärken på benen efter tumultet i kön in.
- kvällens skryt: efter att ha sagt att jag är helt oslagbar i tevespelet tekken är jag nu utmanad på en match. håll tummarna för mig.
- kvällens citat: "har du sett lisa? jag brände henne med ciggen då gick hon och nu hittar jag henne inte igen"
- mitt liv är en följetång. både den ena och den andra ville igår höra detaljer om senaste tidens skriverier. känner mig som, ja gynning kanske?

jo, hur tror ni förresten det är att vakna svettig, bakis och med sprängande huvudvärk och stirra in i denna vägg? huh, hur tror nu det är? det ska jag tala om, mådde du inte illa innan så ja..


Kommenterer:
Postat av: Carro

Haha. Offret. Han fyller faktiskt 19 i år ;)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback