vixen

tisdag innebär jobb. men det gör ingenting för imorgon är det också löning och dessutom som om saker inte kunde bli bättre är det så rackans vackert ute med all nyfallen snö. är jag den enda som uppskattar snön?
var helt salig då jag försiktigt vinglade hem med hojen för allt var så fint.

är rädd att jag har en inkommande förkylning. inte bra, jag måste verkligen bli mer serri med träningen. jag har börjat få tjocka armar. jag har i alla tider haft slimmade armar. även om baken är trind så har jag så länge jag kan minnas haft snygga armar. men nu!! ett åldertecken? i dont like it..

och förövrigt. likheterna blir bara fler. vi har exakt samma hårfärg nu tillochmed!

image454

Kommenterer:
Postat av: Anonym

HAHA!

2008-03-25 @ 10:24:08

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback