they try 2 make me go 2 rehab..

bott hos mamma&pappa över helgen. har varit sjuk så dom har fått pyssla om mig. har ju då och då snackat om att ha en vit helg, och nu, nu har det skett. inte en droppe alkohol. teve, godis och tidigt i säng. vilat, vilat, rehabiliterat och vilat.

att krampaktigt hålla tummarna för svensk seger igår var ju också slöseri med tid, perelli loosade ju big time. kom typ på  tjugondeplats. dom skulle skickat mig, då hade europa fått se en kick ass seger!

idag är det studentbal. ska försöka bli människa igen och ta mig dit och se. tänk att man själv pinnade runt i en fantastisk klänning, underbart hår och ett glas champange i handen för två år sedan.



idag är det ju dessutom morsdag. har inte köpt något till min mamma. hon sa att det räckte att jag var hemma hos dom hela helgen. tror nog ändå att mors- liksom farsdag mest är spinn för ekonomin.

Kommenterer:
Postat av: Carro

Va fin du var :) Synd jag missade det..


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback