magic.

igår var det fest.
jag var svinduktig på att dricka typ varannan vatten. kanske med för att jag inte hade råd med vin fter att ha åk världens dyraste pendel. 137spänn kostade det att ta sig hem(och det var bara hemvägen). och i det ingick det som vanligt skräninga teens och smutsiga säten.

kvällen var späckad med roligheter. svinbra musik, massor med dans och så ett band.
ett band ja. och inte vilket band som helst utan förmodligen ett av göteborgs i särklass hetaste band.

alltså vad är det med killar som sysslar med musik? varför är dom alltid tusen gånger hetare än killar som..som inte sysslar med musik?



vi var som vanligt otroligt fab. lisa, jag själv och caroline.

Kommenterer:
Postat av: maja

vilka såg ni?

du får börja hyra in dig hos mig, så slipper du den förbannade 3.17-pendeln!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback