myskväll.

lagom till att jag blir trött och längtar efter att sova börjar internet och teven fungera igen.
så typiskt.

tidigare ikväll tog jag cykeln i regnet för att hyra film, kom hem med den absolut sämsta filmen i år.
suck alltså.

imorgon ska jag baka pepparkakor, dammsuga och slänga skräp.
nu är här tjusigt och lite adventsmysigt och efter lite städ imorgon och dessutom glögg&pepparkaks lukt kommer här vara en ren fröjd!

bäbisarna har sovit under hela filmen, dom som brukar vara så pigga framåt kvällen. iofs har dom vart vakna hela dagen medans jag har sytt, pysslat och snurrat runt. dom var sjukt söta då jag satt och tittade på dom förut. dom pustade pälsen på varandra och sen somnade dom i en liten råtthög. gulliga!




Kommenterer:
Postat av: elli

jaa asså på mig är den bra :) men de är självklart olika hudtyper osv:)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback