breakfastpill.

7 dagar till födelsedag.

morgonens strapatser avklarade. nu är jag hungrig, tur att jag handlade igår och min specialté är frukostmat!

tänk ändå hur stor skillnad det är kunskapsmässigt på mäniskor inom olika yrken. man tänker ju att har man gått utbildningen och fått jobbet så är man duktig men nej, så är det ju tyvärr inte.
i förrgår fick jag min första bedövningsspruta i munnen. jäklar vilken smärta det var!!
och tog den ordentligt, svar nej. det värkte fortfarande i munnen då jag gick därifrån.
idag var jag tillbaka och fick nu träffa en riktigt tandläkare och inte bara en hygeinist som sist och var jätte nervös inför bedövningen.
men! det kädes ingenting, hon var jätte försiktig och satte sprutan i tandköttet och inte bara högg rakt ner i tand och ben.

nu är jag förlamad i halva ansiktet och kan inte ens sörpla i mig ett glas vatten utan att hälften rinner utanför. hoppas det släpper snart så jag kan få i mig frukost!



dagens skörd: penicilin.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback