bröd för bröd.

morrn.
nu snart ska jag få min dagliga dos shopping. idag i form av mat och övriga "bra att ha" saker.
senare ikväll ska vi ta ett hejdåglas för en vän på språng (alltså en som flyttar imorgon.)

jag har kommit på att jag inte hatar att tvätta utan jag kind of gillar att tvätta. det luktar rent och fint och dessutom så irriterar det grannarna att tvättstugan är upptagen. jag brukar tvätta på ekonomiprogrammet så det tar extra lång tid. (moahaha)

nu är ALLT rentvättat. kan bara välja och vraka och sitter ändå i strumpbyxor och linne och kommer inte på vad jag ska ta på mig. har en liten konstig grej för mig och det är att jag vill inte smutsa ner mina kläder, framförallt inte mina "fina" kläder och låter dom ist ligga kvar i garderoben och tar på mig "reserv" kläder..
måste bryta mönstret!
ska ta på mig en festoutfit nu och åka till ica. tjohej era kärringar!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback