en snigel på ögat.

nu blir det nattamat för bäbisarna (som förövrigt nästan inte är bäbisar längre, mina gulledjur!) och sova för mig. mm, sova. ska bli så skönt.



tog denna bilden häromdagen. helt sjukt alltså, men det var i övergången nu tar jag bara tre av sex och en av dom tre är ppiller, en är nånslags allergitablett och en är för skallen&humöret. alltså, jag är inte nån slags knarkare som det ser ut. ska lämna in all överbliven medicin på apoteket imorgon. ska nog slänga papper och batterier också då jag ändå är igång. heja miljöhjälten!

måste planera morgondagen lite med:
- äta frukost och skriva matlista för veckan. lunch och middag varje dag. (tacksam för mattips förresten.)
- dammsuga och diska.
- åka till mamma och baka. (kaffe&kaka på fredag, välkommen!)
- ringa VC.
- tvätta kanske.

så där ja, nu har jag en del att välja mellan och det jag inte hinner/orkar imorgon kan jag ta på tisdag.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback