fan, komiker är också människor!

jag känner mig nerslagen.
lite uttråkad, fortfarande förlamad i munnen och pga det var frukosten ingen njutning då jag inte kände någon smak tack vare att tungan och då också smaklökarna är tillfälligt ur funktion.
i vilket fall som helst, lite uttråkad men inte direkt nere satt jag och minglade runt via internet. hamnade till min glädje av en slump på mia skäringers blogg. jippi tänkte jag, detta kommer bli skoj.

på en skala 1-10, hur skoj var det?
1.

mia är också en människa visade det sig.
en vanlig sån som du och jag, med gynekologbesök, svajande självförtroende, prestationsångest, trötthet, ja ett vanligt liv med andra ord.
tji fick jag.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback