fullrulle.

dagens första uppdrag är slutfört.
vart på vårdcentralen med kliandet. kom fram till att det förmodligen är biverkning av medicinen som jag misstänkte. och här kommer överraskningen: trappa ner och sluta med medicinen.
kan bli rätt jobbigt, ser inte fram emot det och hoppas hoppas att det går smärtfritt.
men då: kommer jag förmodligen börja med någon annan ist, kommer inkörningen bli lika jävlig med den nya?

nu har jag ätit frulle, ska diska efter gårdagen (lunch&middag med gott sällskap, att det blir så mycket disk alltså!) och så ska jag äntligen ägna lite tid till mina naglar som ser ut att ha vart med i ett krig. det har dom väl iofs också. men i vilket fall som helst, nu ska dom bli fina.

resten av dagen: tillbaka till sjukan för att träffa kuratorn och sen ska jag nog sällskapa mig i gbg.
sen blir det kväll och kompismys.

sicken dag det kan tänkas bli!

Kommenterer:
Postat av: Carro

Nej, jag ljuger inte :)

Ha en bra kväll!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback