here she is!

- hej och välkommen tillbaka.
- tack.

halleluja, det är återigen bevisat att jag har världens bästa föräldrar.
tänk om man hade haft mindre framgångsrika (inte för att dom är miljonärer alltså) eller mindre medkänsla eller om dom bara hade älskat mig mindre än vad dom gör, hur hade mitt liv sett ut då?
en än gång, tack underbara mamma&pappa.

nu ska jag googla som fan. har under två internet fria dagar samlat på mig tusen saker jag bara måste googla reda på.

imorgon är det fredag. tiden går fort när man har kul..hrm.
då vankas det iaf vin och trevligt sällskap. lördagen är fortfarande oklar. för plånbokens skull kanske jag borde chilla. sitta hemma och beundra min fina nosring kanske.

nä, nu popcorn.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback