nereuppenere.

2 dagar till födelsedag.

hjälp vad jag inte sov i natt. lagom skönt. sprang runt på dom få kvadratmeter jag har att springa runt på. gick på toa typ 5 gånger bara för att sysselsätta mig med något alls. ville inte sätta på teven som tidsfördriv, den hade ju redan underhållit mig hela dagen.
läste serier och alvarlig bok.
nu är jag vaken igen, vaknade alldeles för sent idag med. ätit frukost, pratat med pappa.
nu ska jag skriva handlingslista och pallra mig i väg till affären.

har inte orkat skriva den där matlistan som jag hade tänkt, kanske kan lyckas med en inför nästa vecka ist.

måste bya lakanen idag igen, kliade sönder i natt. ska snart stappla in i duschen, inte jätte sugen på det för hur skönt det än är att bli ren och fräsch som en nyponros så kliarkliarkliar det av det varma sköna vattnet. nej, jag tänker inte duscha i kallt för det.

oh, kanske ska försöka göra naglarna fina idag med?
imorgon MÅSTE jag gå upp tidigt med, ska till kurren kl 9. ska bli göööött!


Kommenterer:
Postat av: ...

du kanske har skabb? läs om det på apoteket.se

2008-10-16 @ 23:09:21
Postat av: emilia

svar: nej det äre inte, dom har redan kollat det, och sen dubbelkollat :)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback