sting me, piercingman!

hej, vilken dag!
knappt ett öre har jag spederat. vi fick skjuts ner till stan och sen hem igen (gratis). däremellan hann vi inte käka (=noll utgift) däremot köpte jag en klänning för 150 (billigt!)
ja, sen vare ju medusapiercingen ja.
man har ju en sträng under överläppen och min är rätt lång så han fick trixa lite för att få den på plats (hej smärta!) men nu sitter den där.
fick kalaset gratis eftersom den sitter litelite fel och risken för skav är rätt stor. hoppas den läker najs och inte gör ont, då ska jag bjucka pojkarna på tribe på kaffe&kaka.


Kommenterer:
Postat av: maja

snyggt hörru! och de på tribe är verkligen trevliga, det var ju 4 år sedan (!) jag gjorde min lilla plutt, men ändå... lycka till med läkningen!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback