upside.

okej, ett sista.
ska ge bebbarna nattmat och skicka mig själv i bingen. man kan inte misslyckas med att sova då man är duschad och lakanen nya. right?

chattar (tror inte jag använt ordet chatta på säkert 5 år) med linnet som är i nz och leker av sig. hon är ledig från sitt jobb med att knyta vinrankor dag för dom har regn.
om jag är avis? pyts, gillar alkisen öl?

"visst ar det att man kan vara sa langt borta! emila ta hand om dig! sov sa gott! min tid ar nastan ute.. hoppas du sover daligt nan natt snart igen! (fast egentligen inte...)see ya! karlek"

förmodligen kommer det fler sömnlösa nätter då jag kan chatta och förundras över hur man kan sitta på varsin sida jorden och prata så där. så lekande lätt men samtidigt så konstigt.

godnatt för ikväll.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback