i'm a housewife.

det är ju inte svettigt ute ikväll iallafall. brr!
imorgon ska jag nog baka och städa klart. städning har ju faktiskt sin tjusning då man väl kommit igång. det är ju inte direkt kul men man blir ju en aningens lycklig då man ser att det faktiskt blir fint.
(hjälp jag låter som en tvättäkta hemmafru. tyvärr är jag bara hemma och inte -fru. inte ens flickvän då jag tänker efter)

i vilketfall som helst.
dagens fiende: kaffe.
dagens frestelse: smink.
dagens ljug: 4n som sa att det var säsongsstart av house men visade repriser. (eller fattade vi alla fel?)

åh va joobbigt, tror verkligen jag måste handla imorgon. boring och expensive. eller inte så boring, tycker det är rätt skoj att lalla runt bland alla mat och alla prylar. okej, bara dyrt då.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback