får jag pris?

hej idag har jag varit flitig.
jag har inhandlat ett stycke krok till min föredetta olåsbara toadörr. jag har satt upp min krok på min numera låsbara toadörr.
jag har slurkat två koppar kaffe med mjölk. gott.
jag har i äkta martin timell-anda tagit skruvdragarn i vacker hand och satt upp stång med tillhörande gardin.
dagens allra största projekt var rensning av garderoben!
känns skönt. gick fram sköningslöst, minska tvekan betydde släng!

 


min pyttiga men goa lägenhet och min numer organiserdade garderob.

Kommenterer:
Postat av: Frida

Sjukt snygg gardin, vart har du hittat den??

Postat av: maja

vad mysigt det ser ut! och för att kommentera två inlägg samtidigt; babybirds låt är GRYM! heja dig förresten, med välmåendet. kram.

2008-10-02 @ 14:34:07
URL: http://majakarolin.blogg.se/
Postat av: Henke

det där är ju inte din lägenhet.. eller..?

2008-10-02 @ 15:49:46
Postat av: Frida

asch, sketans. Varken jag eller mamma syr ju... Fast kan jag kopplar sladdar så borde jag väl kunna sy lite. =)

2008-10-02 @ 21:41:13
URL: http://fridurt.blogg.se/

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback