wacko.

har skrivit en miljon inlägg idag känns det som. men vad gör det? räknar inte med att folk läser, skriver för mig själv. även om jag skriver i berättandeform är det mest för mig själv.
det är som en dagbok.
jag berättar det mesta om mig sjäv och mitt liv. iaf det som är jobbigt eller kul. övriga grejer är tja, onödigt att ta upp.
eller förresten skitsaker kommer nog på tal också då jag tänker efter.
som nu, vad svamlar jag egentligen om?

skriver till eller med mig själv då jag inte kan, vill, orkar prata med en annan människa, oavsätt ålder, kön, sysselsättning, relation till mig.
fattar ni? huvudsaken kanske är att jag fattar.

Kommenterer:
Postat av: Tigrisenemmis

Min varade i 2 veckor :O men jag klarade mig rätt bra och har inte ont i munnen längre eller är ens svullen längre, så det gick över av sig själv :)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback