bio som belöning.

vilken hektisk dag det varit alltså, men vad mycket jag fått gjort.

började så klart som vanligt med att sova alldeles för länge, pallrade mig i väg till kuratorn, det är så guld värt att det finns folk som henne. fick prata med en sköterska också om utslagen, ska tillbaka imorgon och träffa en läkare. ska ev doshöjas med. pust. men i slutändan är det bra.
skulle boka in mig hos sjukgymnasten med och hade turen att hon hade ett återbud så jag fick komma på stört.
därefter blev det frisören, 2,5 timma. bräk alltså.

nu har jag äntligen kommit hem, ätit och nu väntar jag på att bli upplockad för mys och bio.
patrik 1,5 hoppas den är så skojs som reklamen menar. 


Kommenterer:
Postat av: bjugg

tjooo vilken späckad dag! jag har jobbat natt två nätter i rad nu.. helknas å komma hem å lägga sig när alla är på väg till jobbet. iaf, ringer dig imån när jag har lunch på jöbbet. kram

2008-09-19 @ 16:31:37

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback