fussy.

väldigt nervös och ryckig idag. kan vara för att jag faktiskt druckit alkohol två dagar i rad fast jag inte klarar av det något vidare längre. vart på promenad som inkluderade alvarligt prat med, då blev jag också lite skakig i systemet.
kollade film med, vad ska jag kalla det, spännande musik kanske och blev hemskt nervös och spattig.

har märkt det förut också, läskiga saker i filmer, typiskt skräckfilms musik, när nerverna i vanliga fall är på spänn gör mig helt förströrd nu. mina händer darrar som asplöv och jag får kramp i kroppen.
det krävs heller inte mycket alkohol i blodet för att jag dagen efter önskar att någon klädde på mig tvångströja för att hålla mig stilla.
det rycker i hela kroppen, händer kan inte vara stilla, jag är nervös som jag stod inför döden själv, det kryper i kroppen.
jag finner ingen ro, varken i kropp eller skalle.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback