jag älskar mor&far!

ibland undrar man verkligen vad man håller på med?
jävla bakåtsträvare, ska du försöka fälla ihop benen så du får plats i en kuvös också?
komma krälande hem till mamma och pappa då tillvaron inte håller, fan sträck på dig och skärpning. skärpning!
du är ingen jävla barnunge, du är vuxen nu för fan!

men!
vad är det jag håller på med?
jag är sjuk. jag har glappkontakt. brist på lyckoämnen i hjärnan. myror i brallan (nej, inga riktiga så klart). kronisk bakfylla. träningsvärk mellan öronen. lite granna tjall på linjen helt enkelt.
saker är helt enkelt inte enkla just nu, det mesta är upp och ner. och om man som jag har en uppsättning underbara föräldrar, är det då så farligt att jag kommer krypande hem?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback