oh min fulnos!

skönheten ligger i betraktarens öga.
men om betraktaren har brytningsfel eller är vindögd då? hur vackert är objektet då?

fula män som gifter sig med vackra kvinnor, verkar vara en stor hit. frågan är, vill man egentligen höra till den kategorin?
- älskling, jag är så lycklig ihop med dig!
- jaha så du tycker jag är ful!

varför hör jag kassaklirr i bakhuvudet då jag läser artikeln om detta, och är jag den enda som gör det?


Kommenterer:
Postat av: Steve Lando

absolut kassaklirr, men det är nog även en för enkel förklaring, vissa kvinnor (o för den delen, vissa killar) finner sin attraktionsbasis på annat håll än utseendet, och i dessa fall så har det nog minst lika mycket med makt o framgångsriket att skaffa, som självaste pengarna, eller vad tror du?


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback