arkiv x is the shit.

tänk att två 15cm långa pälsiga korvar till råttor kan vara så uppiggande som dom faktiskt är. woooonderbar.

dagens höjdpunkt: kall saft.

jepp, precis så spännande har kvällen varit.

HOHO kom på en roande sak, AJMAL, mitt största fan har svarat. jag tänkte nu pimpa bort honom till högstbjudande. ajmal beskriver sig själv som en läckerbit på 24år med en falafel ständigt redo. han befinner sig i malmö och gillar harry potter.

let the games begin, jag vill ha bud och jag vill ha det nu!

(om ingen vill ha ajmal får han bli min nya sidekick. eller nya, jag har inte haft någon sådan tidigare men känner att jag kan behöva en sådan att skylla alla stavfel och annat på)

TILL AJMAL: hur fan hittade du min superspännande blogg från början?

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Joo jag sökte på billg sprit eller nåt liknande på google så kom jag till din blogg. Jag brukar inte läsa andra folks blogg men din var sarkastisk och lite smårolig så jag fortsatte läsa :)



Anyway, jag sitter nu och lysnar på Spotify innan jag ska lägga mig. Jag läste nånstans att du gillar Kill Bill filmer, här är en track som jag precis lyssnat på:

"Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor or Humanity"



Enjoy ;D







2009-04-23 @ 22:52:32
Postat av: emilia.

jesss älskar tarantinos filmer. och du, ingen har nappar på att jag försökte pimpa bort dig. hoppas det går bättre vid falafelvagnen hemma i skåneland!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback