byelover.

hej.
vet ni, hängivna fans, vad.. jag har "gjort slut" med min kk.

jajemen, slutet på en era, början på något nytt.

och vet ni också, det känns SKIT. förmodligen inte för att jag är kär i honom utan för att han betyder närhet och också är den enda närhet jag haft sista halvåret. (fan va läge)


jätte tungt men förmodligen (hoppas jag) det ända rätta.

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Tufft gjort! Alltid svårt att göra slut, även om det är en kk.



Men se på detta från ljusa sidan "There are plenty more fish in the sea!" ;D



2009-04-05 @ 21:04:42
Postat av: Stella

Har du, precis som och många andra, dåligt självfrötroende eller dålig självkänsla? Vet du inte vart du ska ta vägen och känner du dig inte tillräckligt värdefull? Besök då vår blogg, för det här är precis det vi arbetar med - att förbättra just din självkänsla och ditt självförtroende och att förättra dessa hos oss själva. =)



Du kan - bloggen om självkänsla och självförtroende


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback