öppetköp?

jag hatar min kropp. ibland är den okej, i vissa vilklar tillochmed på gränsen till snygg men överlag blekfet och äcklig. och jag hatar att jag tänker så här om mig själv men en sak jag hatar mer är hur jag ser ut.



bortsätt från att jag blundar och ser ut som en tönt har jag en smal arm och skulderbladet syns. varför kan inte det synas nu med. huuuur svårt kan det vara att sluta äta hela tiden egentligen!? ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH

Kommenterer:
Postat av: Steve Lando

jag förstår inte, o kommer aldrig förstå, varför tjejer skall va så ojiga om sin kropp



den är ju Gudinnelig.



http://stevelando.blogspot.com/2009/04/guddommelige-kvinder.html



det går ju ej uppfatta den på annat sätt.

2009-04-09 @ 01:56:33
URL: http://stevelando.blogspot.com
Postat av: Ajmal

Jag får lust att ge dig en bra smäll på huvudet så att du tänker klarare. De flesta killar skulle offra sin ena njure för att få ligga me dig

2009-04-10 @ 03:20:43

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback