så här kul är en vanlig bakissöndag.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
en två tre fyra fem ungefär.
Vilken svordom använder du mest?
jävla och jävligt
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ganska ofta kombinerar jag dessa.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
beroende på hur mycket jag vann, typ en miljon kan vi säga. först av allt hade jag nog shoppat kläder och sen...sparat resten?
Har någon någonsin kallat dig lat?
svar ja.
Äger du en bandtröja?
nej. men det finns några band som har tröjor med mig på. så jävla känd är jag!!!
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
sockervaddsmaskinen. och saker där man riskerar att bli dyblöt. wettishirt ftw!
Tittade du på tecknat när du var liten?
ja det gjorde väl alla som inte hade typ hitler till föräldrar
Hur många syskon har du?
2, en hona och en hane.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
jatack om du betalar.
Vad har du för väder just nu?
soligt och varmt och jävligt.
Vilken är din favoritfrukt?
vindruvor. DRUVAN GRÖN!
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
tänk "sätta svansen på åsnan"
Gillar du senap?
ja jag äter cirka en hel burk om dagen.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
jag skulle vilja säga typ resident evil alice men det är nog mer bridget jones om sanningen ska fram.
Tycker du om att krama folk?
jag brukar våldskrama okänt folk på stan.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback