antidepressiva, för dig som vill bli fet.

vet ni vad?
jag har ju gått upp cirka 100 kilo senaste halvåret-året. fick ju en ny medicin i början va sommaren.
jag åt och åt, snyftade, tröståt, åt, lipade över att jag var fet och tröståt lite till.

för ett par veckor sen tog medicinen slut och jag har inte haft ork/kraft/whaever att ringa läkaren och be om ett nytt recept. jag har mått skit. av olika anledningar, en är väl förmodligen den enkla att jag slutade äta en av mina mediciner.

men vet ni, jag äter mycket mindre, är inte alls sugen hela tiden på saker, vare sig mat eller onyttigheter.
jag tror att medicinen hade en rätt så stor del av att förvandla mig till en stor elefant.

tyvärr mår jag skit nu, allt är totalt uppochner, men det måste väl finnas någon annan medicin, som man inte blir fet av?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback