kräks&vin.

jag är helt STÖRT bakis idag. buhu.

igår var en rätt konstig dag. syster fyllde år och det vankades smörgåstårta. när jag nästan hade käkat upp såg jag att det var leverpastej i. fick springa och spy på en gång. fy satan va vidrigt. blir illamående bara av tanken på att ha haft leverpastej i min kropp!
tog en tallrik fil istället. och en bit helt vanlig tårta med hallon.

senasre på kvällen drack jag på tok för mycket rödvin och nu vill jag ramla genom marken.

ska på miniroadtrip nu. hur fan ska det gå att sitta i en bil?

för första gången på länge länge vill jag ha en chokladfrossa.


måste ta ett allvarligt snack med mig själv om hur mycket jag gillar vin.

Kommenterer:
Postat av: Malin

Kan man annat än älska rödvin? men dagen efter kanske man inte älskar det lika mycket.. Får du för dig att prova ett nice rödvin nångång så prova whyndam estate bin 555, mitt favorit-röd-vin :-D Så sjuukt gott!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback