mina nya bästavän.

allt är klappat&klart. pappren är påskrivna, handpenning betalad och nu är det bara väntan kvar. ingen lång väntan för han är redan nästan 5 veckor.
köpa valpböcker, matskålar, koppel, plugga valp.
klura ut namn, om han inte ska få behålla sitt uppfödarnamn. hm, mycket planering, pyssel och plugg nu.



Kommenterer:
Postat av: Anonym

Wow! Ska du verkligen skaffa en hund? Grattis!



Det var länge sen jag läste din blogg sist så jag har formodligen missat en hel del. Hur är det med dig?

Sist när jag läste skrev du hemska saker om dig själv. Formodligen därför slutade jag läsa.



Men nu verkar du gladare, kanske borde jag åter lägga till Imilijas länk i Favoriter listan.



Just det "Tre för och nackdelar med att skaffa en hund":



+ Lojal vän som gör dig glad

+ Utmärk wingman i parken/stranden

+ Vaktar din hus



- Plocka hundskit

- Källa till oljud

- Hår, hår och mer hår



Om du vill vet hur den sötaste hunden i hela världen ser ut googla: West Highland White Terrier



Do it with style, do it doggy style! ;D

2009-08-09 @ 03:51:01
Postat av: Ajmal

Fan att jag alltid glömmer skriva dit mitt namn, hursomhelst inlägget ovan i mitt. I´m back bitchez!

2009-08-09 @ 03:54:43

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback