puppies and stuff.

ikväll är jag livrädd och det handlar inte om skräckfilm idag.
hade fönstrena öppna och in flög vääärldens största och läskigaste nattfjäril.
men det värsta av allt är att nu är den borta! (!!!!)

jag är säker på att den kommer ge sig på mig i natt då jag sover... huu...

har plöjt flera mil av hundannonser ikväll och hittat ett par stycken jag tänker ringa upp och åka och kika på. jag är glad att jag fått pappa ombord på hundletarprojektet, inte ens den sötaste valp kan lura honom.
jag menar, risken finns ju alltid att man faller pladask för första bästa lilla gulliga valp utan att tänka steget längre.
pappa rules i såna här situationer!

visst att jag är vuxen i benämningen myndig, men i val av denna storlek är det allt bra skönt att ha en "riktig"vuxen med sig.


Kommenterer:
Postat av: Lisa

Mysigt med vovve! Människans bästa vän!!!

2009-08-03 @ 08:31:11

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback