spoild?

heeeeeej!
idag är jag på bra humör, trots ihängande huvudvärk. attans skiiit alltså.

tog precis ett äpple. fy fan va besviken jag blev, var ju inte alls som jag hade tänkt mig.
är väldigt picky med vad jag äter, inte ur näringssynpunkt alla gånger men.. KRÄSEN, där hade vi ordet. jag har på gammla dar gått och blivit kräsen.

äpplet är mjöligt. jag gillar bara fasta äpplen. kött, fisk, kyckling måste vara TORR. annars blir jag illamående och vill kräkas.
bröd måste vara på gränsen till torrt det med, annars kan jag inte äta det, äckligt!

saker jag aldrig skulle dricka: mjölk - 1, det är äckligt. 2, man blir slemmig i munnen. 3, jag tror inte på mjölk.

något jag aldrig skulle äta: korv, köttbullar, fiskpinnar, fiskbullar.. jag vill SE vad jag äter.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback