årets julklapp - hjälp ett kiddo' med malaria.

har jag brutit båda mina armar och sitter här gipsad?

har jag gått i vinteride?

har jag blivit allergisk mot el och bor i en hydda i norrland?

åt jag sushi, dansade, snubblade och petade ut ögonen med pinnarna?



NEJ!

jag har fortfarande bara inte haft oooork att knappa på datan nånting det sista.

 

har mest bara suttit och kikat på musikhjälpen på svt2 och spelat treasure madness på fejjan och chockerats (stavas hur?) över hur snabbt tiden går.

 

sist jag kollade klockan var den 12, nu är den strax efter två..

 

 

men hörrrrniiii.

 

smsa 50, 100 eller 200 följt av en önskelåt och motivering till 72 999 och göre NU!
alla stålar går till medecin och stuff till kidsen i afrika med malaria.



Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback