au natural.

oh, this must be the pain everybody is talking about. meeensvärk. något jag inte träffat på på flera år tackvare/på grud av mångårigt p-piller ätande.

men jag har lagt det på hyllan nu, inte för att jag planerar att bli på smällen utan för att jag inte utövar några aktiviteter som kan göra mig på smällen och för att jag vill se hur min kropp är utan massa extra hormoner i systemet.
hur funkar MIN kropp då den är REN och NATURLIG? dunno, thats why.



insåg för ett tag sen att jag sen någon gång under tonåren knaprat p-piller och undrar nu hur mycket det förändrat mig kropp.

förändring 1. jag har mensvärk.
förändring 2. finnar. fast det brukar vara tvärt om, man får mer finnar med ppiller. alltså kan detta vara högst tillfälligt.

förändring 3. fett hår. har aldrig tidigare drabbats av fett hår, mitt hår är alltid härligt torrt och risigt. kan dock bero på att jag bytt shampo. det kliar dessutom i skallen på mig, misstänker shampot.


ööh, förändring 4. mina boobs verkar inte planera att krympa fast jag gått ner ett par kilon i vikt. får väl krypa till korset och välkommna mina "nya" pattar med ett gäng nya bh:ar.
(har fram tills nu envisats med dom gamla och alltså försmå bharna)

om tutt-förändringen har med ppillerna att göra eller ej vet jag ju så klart inte. HUR SKA JAG KUNNA VETA SÅNT!? jag är ingen galen vetenskapsman(-kvinna) direkt.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback