gymragg dag 2.

antal hanar i gymet idag: ca 9
antal för gamla: 2
uppskattningsvis en sisådär 45-65 år.
antal för unga: 4-7 uppakattningsvis 15-18 år. gick inte exakt att räkna dom då alla ser likadana ut.
antal män i acceptabel ålder: 1 uppskattningsvis 27 år. tyvärr har aldrig gymkillar med "fräna" tribaltatueringar legat i mitt intresse, speciellt inte då dom toppat alltihopa med en blondering.

alltså, fortfarande inga framsteg.

Kommenterer:
Postat av: Matilda

nämen tack! kul att höra! :-D

Postat av: Anonym

hihi, verkar inte gå såå bra. men en sak.. de stingsliga, men ack så eftertraktade hanarna beger sig nog inte till gymmet förrän efter kl 16-17 när de slutat jobbet/skolan som de förhoppningsvis har. söker du en slackertyp som inte har jobb har de antagligen inte heller gymkort och t ex stationen (de ahr inte heller körkort och bil) är ett hetare tips att leta på ;) en liten tanke bara, fortsätt kampen! kärlek :)

2009-02-23 @ 19:11:38
Postat av: bjugg

... ovanstående är hälsningar från lilla mig. kyss igen

2009-02-23 @ 19:12:34
Postat av: emilia.

HAHA hanna, att jag inte tänkt på detta. får ta en kväll nästa gång och se vad som bjuds på då :D

2009-02-23 @ 20:03:30
URL: http://imilija.blogg.se/
Postat av: bjugg

gört och rapportera till mig. funkar det så ska jag minsann överväga att banga friskis och haka på sportlife :P ps min arbetskamrat (iofs 50 bast) träffade sin man på gymmet på 80-talet. jag tror på idén alltså! kram

2009-02-24 @ 20:43:08

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback