ohoj, rikedom sökes!

en skojsig sak jag upptäckte igår då jag fick tillbaka datan var att den som lagade den surfade loss på nattstad! NATTSTAD av alla ställen va! HAHhahhahahahAHha

det är ju som att sätta ut en kontaktannons med en halvporrig webcam bild bifogat.

jag skulle vilja sätta ut en kontaksannons på prov, undrar hur många som skulle svara. nytt projekt: kontaktannons-exprimentet!

"hej, jag är en tjej som säger hej, hej.
jag gillar att sova, äta socker och
kritisera människor. jag söker en man,
du ska vara rik, snygg och betrakta
mig som en gudinna.
svar till: gulletussan."




Kommenterer:
Postat av: Frida

Ja, gör det. Hade vart askul. Håll det uppdaterat! :) Ha så kul i london för övrigt =)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback