råttrapport.

okej, nu har jag suttit och skrivit svenska i tusen år och kört fast så nu måste jag slarva mig en stund.

igår var jag, råttorna och vår chaufför i gbg på blå stjärnan igen. min lilla norpa är inte helt hundra, rosslig i luftvägarna och snorig om nosen. pyret är också snorig men i övrigt i bra skick.
det blev en omgång till med antibiotika, för bägge två denna gången. om norpan inte blir OK denna gången så är utgången osäker..
buhuu mina små bebisar!

chauffören som också skall vara extramamma då jag är i london mutade sig till vänskap med rådisarna igår. vägen till råttans hjärta går genom majsburken.

oh nu fick jag hemlängtan. dessutom är jag också hungrig, kanske borde lägga på ett kol med svenskauppgiften så jag kan pallra mig hem snart.

undrar om någon upptäcker mig om jag försöker baxa med mig dator+skärm+tangentbord under jackan härifrån?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback