tack för idag (malmö-)polisen är bra. NOT.

ohoj älskare.
jag har fortfarande ingen dator men däremot en hemförsäkring. bättre sent än aldrig?

okej, sen sist:
pluggat medelmåttigt, sovit medelmåttigt (drömt helt flippade grejor!) vart i stall och gosat med snel hest (spirit aka lilla hamstern), proppat i mina cepe-tjocka töjstavar som gör att jag knappt kan ha lurar över öronen (imilija aka etnicafricanear)

nu ska jag använda upp hela min dos utskrifter på skolan och printa ut en massa skojs skolpapper så jag kan gå hem och bara plugga, plugga, plugga (tack för idag, imilija är bra)

alltså fatta shocken då jag insåg att det är fredag (halleluja) ikväll ska jag dricka rusdryck hos min goda vän och imorrn ska jag dricka rusdryck på lokal. (citat från i söndags: jag ska aaaaaldrig mer dricka sprit, öööökggjh)

på söndag är det mia&klara, veckans höjdpunkt!

näe, nu får det vara slutslarvat. P.L.U.G.G.A.

hejdå, och glöm inte, du ska inga gudar hava jämte mig.

Kommenterer:
Postat av: maja

tack för idag, hunden är brååååååååå. görel, vilken kvinna.

2009-02-06 @ 20:11:09

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback