teknik-änka.

var hälsade.

jag har en ledsam nyhet att dela med mig av. min älskade, kära, underbara laptop är bragd om livet.

det var natten till söndag som den föll offer för en av stadens kraftigt berusade och vårdslösa ungdomar (jag) som spillde ett stort glas vatten över den kraken och tog därmed också livet ur den stackaren.

jag vill att vi håller en tyst minut för lille datan.

*pausmusik*

okej, nu har det gått en minut.


(obs detta är inte min)

vidare i veckan ska jag väl mest plugga och läsa och plugga och läsa och skriva packlista inför londonresan.  lillasyster skvallrade om att det tydligen var snöstorm i london, hoppas det har gått över tills vi ska dit bara.

idag har jag och mor gjort sushi till övriga i familjen, smarrigt. (det är alltså hos mor&far jag är nu och lånar deras dator) ska strax bege mig hem till mina små päls-djur pch läxböckerna.

undrar om jag har några kriminella kontakter som kan greja en billig dator snabbt och lätt? vad jag vet är de flesta laglydiga gossar och töser. vojvoj vilka praktindivider vi är.

farväl farväl mina online lovers.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback