ingentingnoll.

ohnaj!
imorrn är det dags igen, schemat från helvetet. detta innebär iofs också att det är min motionsdag. ingen annan dag i veckan blir det så mycket flängande fram och tillbaka på cykel mellan skolan och hemmet.

idag har jag ätit årets första och sista semla. gott men lite överskattat. slemmigt men mättande helt enkelt.

i övrigt har jag varit flitig student hela dagen, sjukt duktigt alltså.

bräk. denna veckan händer inget ballt alls. TRÅKIGT!

uttrååååkaaaaaaad.........aaah..aahaha-----...aaha..godnatt.

Kommenterer:
Postat av: Henke

du är så duktig =) Se till att du har kaffe hemma för jag dyker in någon dag i veckan och vädrar käften lite, om du ändå är så booored :p

2009-01-26 @ 22:00:39

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback