movie ellerrr

igår åt jag bönsallad till middag och vi vet väl alla vad en portion bönor kan göra för systemet?
jepp, gaser!
snacka om krydda i tillvaron. är återigen glad över att inte ha en sambo.

en sak jag undrar är: var tog veckan vägen?!
helt plötsligt var det fredag!

har förretsen hoppat av samhällB. för jäkla tufft att greja på distansoch eftersom jag redan har ett G där så nöjer jag mig med det och lägger krutet på övriga ämnen som jag har lättare för.

så vad gör man då en fredagkväll som denna? hm, förmodligen ingenting. guuuud va skönt!


Kommenterer:
Postat av: Ajma Azar

Hahahaha



Böner är den ultimata teroristvapen för mig. Äter massor med böner innan jag går till skolan. lol

Man kan säga att jag är den mest efterlysta personen i klassen efter flertal gasatentat.

Whoops I dit it again.;P

2009-01-24 @ 17:21:19

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback